+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský dům Palace Bellaria Bewertungen

Hotelbewertung

97%
Perfekt

von 145 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    99%
  • Sauberkeit

    99%
  • Ausstattung

    96%
  • Komfort

    97%
  • Preis-Leistungverhältnis

    95%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 21.12.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše, důkazem je prodloužení pobytu.

  • Nedostatek kultury - covid.omezení?

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dana Kopcová

Älteres Paar, 20.12.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Spokojenost

  • Ochota personálu a služby lázní

  • Bez kultury

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 20.12.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Hotel,stravování, ochota personálu na výbornou.

  • Usměvavý a ochotný personál úžasně chutné jídlo, klid a pohoda

  • Příliš měkké matrace.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 15.12.2021

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Přístup personálu, pracovníků procedur, celková ochota všech zaměstnanců. Čistota, vstřícnost.

  • Ochota, péče,

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Hana Borova

Einzelreisender, 14.12.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Danuše Pešková

Älteres Paar, 13.12.2021

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • byli jsme velmi spokojeni, komfortní ubytování, fantastická kvalitní kuchyně, nesmírně milé a ochotné služby při všech procedúrách. hodnocení excelentní.

  • velká spokojenost.

  • lepší značení od žel. stanice.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 13.12.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Bohužel v covidové době město nesmělo nabízet žádné předvánoční atrakce, ale to není výtka lázním. Více jsme odpočívali.

  • Vše bylo perfektní.

  • Vstup do jídelny v županu (jeden konkrétní klient).

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Vratislav Uher

Älteres Paar, 13.12.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Krásné prostory pokoje v depandanci Ballaria. Velmi dobré a bohaté jídlo, dostatek všeho a velmi chutné. Procedury byly na špičkové úrovni s příjemným personálem, který oplývá profesionalitou. Krásné prostředí lázní, klid, pohoda a v okolí přívětivé restaurace, kavárny s rozumnými cenami

  • Hlavně kvalita ubytování a procedur

  • Vzhledem k počáteční kontrole bezinfekčnosti nesmylná opatření v podobě nošení roušek a to i v jídelně.... To jsme považovali za rozumu odporující nařízení!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 7.12.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Byli jste úžasní rádi se v brzké době vrátíme.

  • Vše bylo naprosto perfektní.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jiří Horák

Älteres Paar, 6.12.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Lázně, služby, personál, kuchyně i ubytování bylo vynikajici.

  • Vše bylo blízko ubytování.

  • Mohla být pestřejší nabídka švédského stolu u snídaně a nápojů u oběda a večeře.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 6.12.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Nemůžu nic vytknout hotelu. Vše bylo super, ve všech 3 budovách. Všichni zaměstnanci byli milý a přátelští. Naše lékařka super. Jen ten Covid nám to zhoršovat.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Kopačková

Älteres Paar, 6.12.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše bylo užasné a byly jsme velice spokojeni.Vřele doporučujeme.Personál,služby ,čistota,prostě vše.Velké poděkování patří i službě Spa.sz Co dodat,krásně jsme si to užily .Moc děkujeme.Poděkování patří též personálu,který provádí zdravotní procedury,prostě všem.Přejeme krásné vánoce.

  • Vše

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 5.12.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • byli jsme velmi spokojeni příjemné prostředí milý personál prostě super

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Marie Korčová

Älteres Paar, 30.11.2021

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • 100%

  • Všechny služby max spokojenost

  • Nelze hodnotit

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Daniela Šimčíková

andere Gruppe, 29.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Sedmidenní pobyt v hotelu Lázeňský dům Palace Bellaria mohu každému doporučit. Jsem celkově spokojená natolik, že po návratu z tohoto hotelu už plánuji na jaro 2022 si minimálně týden lázeňské péče zopakovat. Nevím o jiném hotelu i v jiných městech, kde by klientům nabízeli až 23 procedur za 6 dní. A k tomu ubytování v krásných pokojích a příjemný profesionální přístup jak zdravotních sester tak recepčních a zaměstnankyň, které vydávaly jídlo.

  • V podstatě vše, co hotel nabízel.

  • Nemohu říct nelíbilo, ale trochu mi u bazénu chyběla vířivka. Pokud by zde byla, denně bych ji ráda využila jako relaxační část aspoň na půl hodiny.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Horníková Jana

Älteres Paar, 29.11.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • V hotelu Bellaria se nám velmi líbilo. Hotel je krásný,pokoje čistě vybavené. Výborně tady vaří, jídlo bylo opravdu luxusní. Procedury také, moc jsme si ten týden užili

  • Vše co se týká jídla,procedur,procházky po okolí, ubytování

  • Nic mně nenapadá

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 25.11.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Denně jsme měli dost procedur,takže jsme měli málo času na vycházky,ale i tak jsme pár vycházek po okolí stihli i s vyjížďkou do blízkého okolí a užili jsme si to.

  • Pobyt byl luxusní,příjemný přístup personálu jak u procedur,na recepci i v jídelně,tak i úklid na pokoji.

  • Není nic co by se dalo vytknout.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 22.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • velmi příjemný personál, vždy nápomocný, služby a procedůry kvalitní

  • prostředí, služby, kvalitní personál

  • malá vybavenost posilovny

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Jana Mazálková

Einzelreisender, 16.11.2021

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byla jsem velmi spokojená. Služby, léčebná kúra, vybavení hotelu plně vyhovovalo mým potřebám.

  • Příjemný a přátelský přístup všech zaměstnanců hotelu i léčebného zařízení.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 15.11.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše bylo bez chybičky.

  • Pěkné a čisté ubytování, výborné jídlo, ochotný personál v hotelu i při procedurách.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10