+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský dům Palace Bellaria Bewertungen

Hotelbewertung

97%
Perfekt

von 145 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    99%
  • Sauberkeit

    99%
  • Ausstattung

    96%
  • Komfort

    97%
  • Preis-Leistungverhältnis

    95%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:

Vendula Pivcová

Junges Paar, 8.6.2018

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Krásný, čistý hotel s výbornou polohou. Velmi ochotný a milý personál.

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Lenka Martínková

Einzelreisender, 14.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Perfektní ubytovací zařízení !

  • - krásné prostředí objektu Bellaria - vstřícnost personálu pokojové služby - velmi milé, vstřícné a šikovné obě obsluhující v jídelně, paní Kateřina a paní Jarka - dobrá kuchyně - usměvavý, pozorný a ochotný personál v recepci i v lázeňských službách

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

andere Gruppe, 8.5.2018

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Všechno naprosto perfektní, opravdu jsme si pobyt užili. personál neskutečně vstřícný, nic nebylo problém.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
10

Marek Beran

Einzelreisender, 8.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Super pocasi, to ale neni zasluha hotelu. :-) Ale vazne, nadherne mesto, prekrasny pokoj, mili lide, prima procedury. Proste pohoda.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Eva Seidlová

Gruppe von Freunden, 2.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Apartmány luxusní, večeře na 4hvězdičkový hotel slabší. Jinak Františkovy Lázně jsou krásné město, ale bohužel převažují staří němečtí lázeňští hosté.

  • ubytování perfektní procedury velmi dobré

  • neznalost recepční večeře - výběr ze 4 jídel, ale jedna byla studená mísa, smaženka nebo krupicová kaše trochu slabá večeře první večeře vepřový řízek rozklepaný a přesmažený, měla jsem po celou dobu žaludeční problémy první večer ani nebyla voda s citrónem, pouze horký čaj musely jsme na to upozornit provozní a zlepšilo se to

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6
Lázeňský dům Palace Bellaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše připomínky. Mrzí nás, že hned při příjezdu jste nebyli spokojena s večeří. Nicméně pokud měl řízek nebo jiný pokrm určité nedostatky, jak uvádíte, měla jste se obrátit na obsluhu nebo na vedoucí provozu. Nabídli by Vám alternativní variantu.

Jídelní lístek je tvořen tak, aby by co nejvíce pestrý (někteří hosté uvítají studenou večeři, někteří lehčí pokrm, někteří si rádi dají knedlíky). Snažíme se tedy pokud možno vyhovět všem přáním našich hostů. Pro rekapitulaci uvádíme složení jídelního lístku v průběhu Vašeho pobytu: na sobotu (1) krůtí nudličky na kari s ananasem a kuskus, (2)vepřový plátek po plzeňsku, bram. krokety, (3)studená mísa, (4)smaženka s hořčicí a cibulí, a neděli (1) srnčí na víně a klouzáky (2) mořská štika na bylinkách, císařská zelenina, brambor, (3) studená mísa (4) Hawai sendvič. Variace uzenin a sýru je každý den jiná (nedostanete tedy totožné mísy dva dny za sebou).

Mrzí nás, že Vám u nás nechutnalo. Uděláme maximum pro to, aby jste u nás byla příště spokojená.

Veškeré nedostatky je třeba konzultovat okamžitě, vždy se Vám jako našemu hostovi, pokusíme vyjít co nejvíce vstříc. Jako příklad uvedeme odvoz na přírodní rezervaci SOS, 2x odvoz na chebské nádraží, pozdější check-out a to vše zdarma.

S přáním hezkého recepce LD Palace

Radka Leitgebova

Einzelreisender, 23.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Gruppe von Freunden, 19.3.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Užily jsme si krásný prodloužený víkend s veškerým komfortem Lázeňského domu Palace Bellaria **** a laskavou péčí v balneo centru v protější budově Palace I. Veškerý personál byl příjemný, ochotný a vždy vstřícný nám vyhovět. Tímto ještě jednou všem děkujeme.

  • celý náš pobyt byl jedno velké pohlazení po duši i těle

  • není co vytknou, snad jen, kdyby šlo společně s pobytem objednat i lepší počasí :)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dita Sládková

Familie mit älteren Kindern, 5.2.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Báječný prodloužený víkend.

  • Příjemný personál. Výborná kuchyně. Bazén, posilovna s pinpongovým stolem. Krásné a vkusné prostředí.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
9

Michaela Zemanová

Einzelreisender, 20.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Junges Paar, 9.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
10

Lenka Samohejlová

Älteres Paar, 17.10.2017

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • ubytování luxusní, jídlo skvělé, služby výborné, velká vstřícnost personálu, prostředí nádherné, v místě kultura, prostě skvělá dovolená

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Mirko Uher

Einzelreisender, 26.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Hotel odpovídá 4*

  • Procedury byly bez chyby.

  • Lázně mají nejistou budoucnost o čem svědčí četné prázdné objekty.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
9

Hovik Muradian

Einzelreisender, 19.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Gabriela Peštová

andere Gruppe, 13.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vřelý a ochotný personál Čistota Výborná domácí kuchyně Profesionální procedury

  • Absence županů na hotelu Belaria (i když je to také 4*) Postrádali jsme varnou konvici v apartmánu (Belaria), která při jiných lázeňských pobytech byla součástí vybavení pokoje či apartmánu ve 4* hotelech Snídaně na Belarii byly dostačující, ale přeci jen na 4* bych uvítala trochu větší variaci (např. 3 dny po sobě jen vařená vejce a vždy pouze jeden druh sladkého pečiva)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Lázeňský dům Palace Bellaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

župany dáváme standardně všem našim hostům - jsou uloženy ve skříni. Je možné, že paní pokojská nedopatřením zapomněla. Kdokoliv z personálu by Vám župany rád dodal. Za nedopatření se omlouváme. Varnou konvici na pokojích standardně nemáme. Na požádání není problém horkou vodu přinést. Snažíme se našim hostům vyjít vstříc, pokud je to v našich silách.

Naši hosté na Bellarii mají ke snídani na výběr kromě bufetové nabídky také teplé snídaně: míchaná vejce, vařená vejce, sázená vejce, párky s hořčicí a šunku s vejci a sýrem. Nabídka teplých snídaní je vystavena na bufetovém stolu. Mrzí nás, že jste nemohli využít této nabídky.

S přáním hezkého dne LD Palace

Irena Chvapilová

Älteres Paar, 17.6.2017

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Stanislav Černík

Älteres Paar, 18.5.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Odpočinek,relaxace,klid od všedního života

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petra Hejdová

Einzelreisender, 24.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Dokonale ubytování Milý a velice ochotný personál

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petr Hampejs

Einzelreisender, 18.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

Anonym

Gruppe von Freunden, 10.4.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Skvělé jídlo, čisté pokoje, ochotný personál, služby na úrovni.

  • Doporučujeme!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Junges Paar, 27.3.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Bylo to fakt super, nemáme co vytknout

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10