Lázeňský dům Palace Bellaria Bewertungen
-
Personal
99% -
Sauberkeit
99% -
Ausstattung
96% -
Komfort
97% -
Preis-Leistungverhältnis
95%
Bewertungen anzeigen von:
- Familie mit kleinen Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:
Vendula Pivcová
Junges Paar, 8.6.2018
Ústecký kraj
Lenka Martínková
Einzelreisender, 14.5.2018
Čeština
Anonym
andere Gruppe, 8.5.2018
Vysočina kraj
Marek Beran
Einzelreisender, 8.5.2018
Čeština
Eva Seidlová
Gruppe von Freunden, 2.5.2018
Čeština
děkujeme za Vaše připomínky. Mrzí nás, že hned při příjezdu jste nebyli spokojena s večeří. Nicméně pokud měl řízek nebo jiný pokrm určité nedostatky, jak uvádíte, měla jste se obrátit na obsluhu nebo na vedoucí provozu. Nabídli by Vám alternativní variantu.
Jídelní lístek je tvořen tak, aby by co nejvíce pestrý (někteří hosté uvítají studenou večeři, někteří lehčí pokrm, někteří si rádi dají knedlíky). Snažíme se tedy pokud možno vyhovět všem přáním našich hostů. Pro rekapitulaci uvádíme složení jídelního lístku v průběhu Vašeho pobytu: na sobotu (1) krůtí nudličky na kari s ananasem a kuskus, (2)vepřový plátek po plzeňsku, bram. krokety, (3)studená mísa, (4)smaženka s hořčicí a cibulí, a neděli (1) srnčí na víně a klouzáky (2) mořská štika na bylinkách, císařská zelenina, brambor, (3) studená mísa (4) Hawai sendvič. Variace uzenin a sýru je každý den jiná (nedostanete tedy totožné mísy dva dny za sebou).
Mrzí nás, že Vám u nás nechutnalo. Uděláme maximum pro to, aby jste u nás byla příště spokojená.
Veškeré nedostatky je třeba konzultovat okamžitě, vždy se Vám jako našemu hostovi, pokusíme vyjít co nejvíce vstříc. Jako příklad uvedeme odvoz na přírodní rezervaci SOS, 2x odvoz na chebské nádraží, pozdější check-out a to vše zdarma.
S přáním hezkého recepce LD Palace
Radka Leitgebova
Einzelreisender, 23.4.2018
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Gruppe von Freunden, 19.3.2018
Plzeňský kraj
Dita Sládková
Familie mit älteren Kindern, 5.2.2018
Plzeňský kraj
Michaela Zemanová
Einzelreisender, 20.11.2017
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Junges Paar, 9.11.2017
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Lenka Samohejlová
Älteres Paar, 17.10.2017
Jihočeský kraj
Mirko Uher
Einzelreisender, 26.8.2017
Čeština
Hovik Muradian
Einzelreisender, 19.8.2017
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Gabriela Peštová
andere Gruppe, 13.7.2017
Čeština
župany dáváme standardně všem našim hostům - jsou uloženy ve skříni. Je možné, že paní pokojská nedopatřením zapomněla. Kdokoliv z personálu by Vám župany rád dodal. Za nedopatření se omlouváme. Varnou konvici na pokojích standardně nemáme. Na požádání není problém horkou vodu přinést. Snažíme se našim hostům vyjít vstříc, pokud je to v našich silách.
Naši hosté na Bellarii mají ke snídani na výběr kromě bufetové nabídky také teplé snídaně: míchaná vejce, vařená vejce, sázená vejce, párky s hořčicí a šunku s vejci a sýrem. Nabídka teplých snídaní je vystavena na bufetovém stolu. Mrzí nás, že jste nemohli využít této nabídky.
S přáním hezkého dne LD Palace
Irena Chvapilová
Älteres Paar, 17.6.2017
Karlovarský kraj
(Ohne Textbewertung)
Stanislav Černík
Älteres Paar, 18.5.2017
Plzeňský kraj
Petra Hejdová
Einzelreisender, 24.4.2017
Čeština
Petr Hampejs
Einzelreisender, 18.4.2017
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Gruppe von Freunden, 10.4.2017
Plzeňský kraj
Anonym
Junges Paar, 27.3.2017
Plzeňský kraj