+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský dům Palace Bellaria Recenze

Hodnocení hotelu

97%
Perfektní

dle 145 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    99%
  • Čistota

    99%
  • Vybavení

    96%
  • Pohodlí

    97%
  • Poměr cena/kvalita

    95%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina s malými dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Vendula Pivcová

mladý pár, 8.6.2018

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Krásný, čistý hotel s výbornou polohou. Velmi ochotný a milý personál.

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Lenka Martínková

jednotlivec, 14.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Perfektní ubytovací zařízení !

  • - krásné prostředí objektu Bellaria - vstřícnost personálu pokojové služby - velmi milé, vstřícné a šikovné obě obsluhující v jídelně, paní Kateřina a paní Jarka - dobrá kuchyně - usměvavý, pozorný a ochotný personál v recepci i v lázeňských službách

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

ostatní, 8.5.2018

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Všechno naprosto perfektní, opravdu jsme si pobyt užili. personál neskutečně vstřícný, nic nebylo problém.

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Marek Beran

jednotlivec, 8.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Super pocasi, to ale neni zasluha hotelu. :-) Ale vazne, nadherne mesto, prekrasny pokoj, mili lide, prima procedury. Proste pohoda.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Eva Seidlová

skupina přátel, 2.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Apartmány luxusní, večeře na 4hvězdičkový hotel slabší. Jinak Františkovy Lázně jsou krásné město, ale bohužel převažují staří němečtí lázeňští hosté.

  • ubytování perfektní procedury velmi dobré

  • neznalost recepční večeře - výběr ze 4 jídel, ale jedna byla studená mísa, smaženka nebo krupicová kaše trochu slabá večeře první večeře vepřový řízek rozklepaný a přesmažený, měla jsem po celou dobu žaludeční problémy první večer ani nebyla voda s citrónem, pouze horký čaj musely jsme na to upozornit provozní a zlepšilo se to

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6
Lázeňský dům Palace Bellaria odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše připomínky. Mrzí nás, že hned při příjezdu jste nebyli spokojena s večeří. Nicméně pokud měl řízek nebo jiný pokrm určité nedostatky, jak uvádíte, měla jste se obrátit na obsluhu nebo na vedoucí provozu. Nabídli by Vám alternativní variantu.

Jídelní lístek je tvořen tak, aby by co nejvíce pestrý (někteří hosté uvítají studenou večeři, někteří lehčí pokrm, někteří si rádi dají knedlíky). Snažíme se tedy pokud možno vyhovět všem přáním našich hostů. Pro rekapitulaci uvádíme složení jídelního lístku v průběhu Vašeho pobytu: na sobotu (1) krůtí nudličky na kari s ananasem a kuskus, (2)vepřový plátek po plzeňsku, bram. krokety, (3)studená mísa, (4)smaženka s hořčicí a cibulí, a neděli (1) srnčí na víně a klouzáky (2) mořská štika na bylinkách, císařská zelenina, brambor, (3) studená mísa (4) Hawai sendvič. Variace uzenin a sýru je každý den jiná (nedostanete tedy totožné mísy dva dny za sebou).

Mrzí nás, že Vám u nás nechutnalo. Uděláme maximum pro to, aby jste u nás byla příště spokojená.

Veškeré nedostatky je třeba konzultovat okamžitě, vždy se Vám jako našemu hostovi, pokusíme vyjít co nejvíce vstříc. Jako příklad uvedeme odvoz na přírodní rezervaci SOS, 2x odvoz na chebské nádraží, pozdější check-out a to vše zdarma.

S přáním hezkého recepce LD Palace

Radka Leitgebova

jednotlivec, 23.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

skupina přátel, 19.3.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Užily jsme si krásný prodloužený víkend s veškerým komfortem Lázeňského domu Palace Bellaria **** a laskavou péčí v balneo centru v protější budově Palace I. Veškerý personál byl příjemný, ochotný a vždy vstřícný nám vyhovět. Tímto ještě jednou všem děkujeme.

  • celý náš pobyt byl jedno velké pohlazení po duši i těle

  • není co vytknou, snad jen, kdyby šlo společně s pobytem objednat i lepší počasí :)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Dita Sládková

rodina se staršími dětmi, 5.2.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Báječný prodloužený víkend.

  • Příjemný personál. Výborná kuchyně. Bazén, posilovna s pinpongovým stolem. Krásné a vkusné prostředí.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Michaela Zemanová

jednotlivec, 20.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

mladý pár, 9.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Lenka Samohejlová

dospělý pár, 17.10.2017

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • ubytování luxusní, jídlo skvělé, služby výborné, velká vstřícnost personálu, prostředí nádherné, v místě kultura, prostě skvělá dovolená

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Mirko Uher

jednotlivec, 26.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Hotel odpovídá 4*

  • Procedury byly bez chyby.

  • Lázně mají nejistou budoucnost o čem svědčí četné prázdné objekty.

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Hovik Muradian

jednotlivec, 19.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Gabriela Peštová

ostatní, 13.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vřelý a ochotný personál Čistota Výborná domácí kuchyně Profesionální procedury

  • Absence županů na hotelu Belaria (i když je to také 4*) Postrádali jsme varnou konvici v apartmánu (Belaria), která při jiných lázeňských pobytech byla součástí vybavení pokoje či apartmánu ve 4* hotelech Snídaně na Belarii byly dostačující, ale přeci jen na 4* bych uvítala trochu větší variaci (např. 3 dny po sobě jen vařená vejce a vždy pouze jeden druh sladkého pečiva)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Lázeňský dům Palace Bellaria odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

župany dáváme standardně všem našim hostům - jsou uloženy ve skříni. Je možné, že paní pokojská nedopatřením zapomněla. Kdokoliv z personálu by Vám župany rád dodal. Za nedopatření se omlouváme. Varnou konvici na pokojích standardně nemáme. Na požádání není problém horkou vodu přinést. Snažíme se našim hostům vyjít vstříc, pokud je to v našich silách.

Naši hosté na Bellarii mají ke snídani na výběr kromě bufetové nabídky také teplé snídaně: míchaná vejce, vařená vejce, sázená vejce, párky s hořčicí a šunku s vejci a sýrem. Nabídka teplých snídaní je vystavena na bufetovém stolu. Mrzí nás, že jste nemohli využít této nabídky.

S přáním hezkého dne LD Palace

Irena Chvapilová

dospělý pár, 17.6.2017

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Stanislav Černík

dospělý pár, 18.5.2017

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Odpočinek,relaxace,klid od všedního života

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Petra Hejdová

jednotlivec, 24.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Dokonale ubytování Milý a velice ochotný personál

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Petr Hampejs

jednotlivec, 18.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Anonym

skupina přátel, 10.4.2017

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Skvělé jídlo, čisté pokoje, ochotný personál, služby na úrovni.

  • Doporučujeme!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

mladý pár, 27.3.2017

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Bylo to fakt super, nemáme co vytknout

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10